Books Online Download Kinyas ve Kayra Free

List Books To Kinyas ve Kayra

Original Title: Kinyas ve Kayra
ISBN: 9752930816 (ISBN13: 9789752930810)
Edition Language: Turkish URL http://www.hakangunday.net/
Books Online Download Kinyas ve Kayra  Free
Kinyas ve Kayra Paperback | Pages: 567 pages
Rating: 4.05 | 4544 Users | 218 Reviews

Identify Containing Books Kinyas ve Kayra

Title:Kinyas ve Kayra
Author:Hakan Günday
Book Format:Paperback
Book Edition:Anniversary Edition
Pages:Pages: 567 pages
Published:February 2003 by Doğan Kitap (first published 2000)
Categories:Asian Literature. Turkish Literature. Cultural. Turkish. Roman. Novels

Description As Books Kinyas ve Kayra

Hiç uykum yok. Hiç uyuyamıyorum. Domuz gibi içiyorum. Ama gözlerimi kapalı bile tutamıyorum. Sabaha beş saat var. Annemi düşünüyorum. Nerededir şimdi? Aynada kendime bakıyorum bazen. Ve tek kelime etmesem bile vücudum yaşadıklarımı, hayattan ne anladığımı anlatmaya yetiyor. Sağ omzuma kendi çizdiğim kelebek, beğenmediğim için üzerine attığım çarpı işareti ve altında aynı kelebeğin bir Japon tarafından çok daha iyi işlenmişi. Sol dirseğimin iki parmak yukarısındaki kurşun yarası. Bileklerimdeki otuz dört dikiş. Medeniyeti bir aralar, herkes gibi yaladığımı kanıtlayan apandisit ameliyatımın izi. Ve sırtımı kaplayan, Tanrı'nın yüzü. Bilmiyorum... Hızlı yaşadım. Ama genç ölmekten çok, hızlı yaşadım! Ancak hayattayım.

Kayra, bir gün bana 'Mutsuzluğuna hiçbir çare aramıyorsun' demişti.

Rating Containing Books Kinyas ve Kayra
Ratings: 4.05 From 4544 Users | 218 Reviews

Criticize Containing Books Kinyas ve Kayra
Eger basima bir sey gelmeyecekse itiraf etmem gerek; ben bu kitabi sevmedim, hem de hic! 200 kusur sayfasini okuyacak kadar dayanmistim halbuku cunku AZ gibi Turk edebiyatinin gelmis gecmis en iyi kitaplarindan birini yazan adamin, Hakan Gunday'in ilk romaniydi bu, hem de herkesin cok sevdigini gordugum, surekli yeni baskisi yapilan.. Hayal kirikligi icinde daha fazla devam edemeden yarisinda birakiyorum kitabi cunku:15 yasinda degilim. Eger olsaydim, belki bu her paragrafta "olum" den bahseden



Kinyas ve Kayra bitti. dün farkettiğim üzere hayatımın bugünleri geçirmekten zevk aldığım ikinci kişiye verdiğim söz üzerine, son haftamı bir iç sıkıntısı, mide bulantısı ve umutla geçirmeme sebep olan 567 sayfalık bu "şey" hakkında bir şeyler karalamam gerekiyor.tabii hayatımda ilk defa bir kitap hakkında birşeyler yazdığım gerçeğinin unutulmaması gerekiyor bu okunurken çünkü ben yaptığı, okuduğu, dinlediği herşeye 2-3 dakikadan fazla kafa yoramayacak kadar üşengeç bir bünyeyim. o yüzden kitabı

... ama ikisi de biliyor ki benim yerim onların tahtlarının arasındaki boşluk. Kulaktan kulağa oynamalarını sağlayacak ortadaki adam. İkisinin evi de benim yerim değil. Ben ancak bahçelerini ayıran duvarın üstünde oturabilirim. Yerim orası. Şeytan'la Tanrı'nın tam ortasında! Ne yakın, ne uzak. İyilikle kötülüğün kesiştiği bir nokta yoktur. Yan yana dururlar birbirlerine dokunmadan. VE dokunmadıkları yerde ben varım. Ne iyiyim ne kötü. Ne kutsalım, ne şeytani. İkisine de değmeden oturuyorum.

Bu kitabı okuduğumda Zürih'te 6 saat aktarma bekleyecektim. Kitabı uçakta okumaya başladım, havaalanında çöpe attım. Genelde ne kadar zorlansam da bitirmeye çalışırım kitapları. Ama olmadı bu kitapta, ya 15 yaşında değilim diye ya da gerçekten insanlarla ben ayrı Kinyas ve Kayra okuduk. Farklı olacam diye saçmalamalar, gereksiz uzatmalar. Başıma bir şey gelmeyeceğini bilsem kitabı yakmayı düşündüm, o derece. Yani boş boş etrafı izledim 6 saat boyunca ve zamanımın daha güzel geçtiğine inanıyorum.

Gelirleriyle çocuklara kitap hediye edeceğim YouTube kanalımda en güzel 5 Hakan Günday alıntısını yorumladım:https://youtu.be/JmdpUMv0zK0İncelememin daha detaylı ve kitapla ilgili çizimler içeren hali için blog'uma bakmanızı öneririm : https://kitapciziyorum.blogspot.com.t...Taedium vitae = Yaşamın amaçsızlığı, hayatın boşluğu, yaşam bıkkınlığı, hayattan usanma anlamlarına gelebilen Latince bir söz öbeği. Kayra'nın Zippo çakmağında yazan bu söz öbeği bütün romana ve karakterlerine ışık

567 sayfa boyunca ne anlattığı belli olmayan, dili bozuk anlamsız bir kitap. Zamanınıza yazık.

0 Comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.