Free Books Online Лавина Download

Free Books Online Лавина  Download
Лавина Hardcover | Pages: 336 pages
Rating: 4.45 | 1055 Users | 61 Reviews

Itemize Of Books Лавина

Title:Лавина
Author:Blaga Dimitrova
Book Format:Hardcover
Book Edition:First Edition
Pages:Pages: 336 pages
Published:2005 by ТИХ-ИВЕЛ (first published 1965)
Categories:European Literature. Bulgarian Literature. Fiction

Explanation In Favor Of Books Лавина

Всекиму лавина според темперамента: http://knigolandia.info/book-review/l... Аз не мога да напиша нищо за “Лавина”, което вече не сте чували. Още повече – тази книга съдържа възторга от себе си сред страниците си, в излетия екстаз по свободата, по белотатата, по истината, по вечното и несломимото. Блага Димитрова е написала обяснение в любов към всичко стойностно и смислено в живота, за което си струва той да бъде загубен. Да, тук-таме в повече ми идваха протягащите се около основното действие филизи на опоетизирана проза, които разнищват всички съществителни и глаголи, които обграждат героите. Но колко изречения, които излизат от книгата и заживяват собствен живот, колко думи, които вълнуват толкова силно, колко могъщ е българският език по тия страници. ИК "Хермес" http://knigolandia.info/book-review/l...

Declare Books Conducive To Лавина

Original Title: Лавина
ISBN: 9549310051
Edition Language: Bulgarian
Setting: Bulgaria

Rating Of Books Лавина
Ratings: 4.45 From 1055 Users | 61 Reviews

Evaluate Of Books Лавина
Не очаквах да се разплача

Всекиму лавина според темперамента: http://knigolandia.info/book-review/l...Аз не мога да напиша нищо за Лавина, което вече не сте чували. Още повече тази книга съдържа възторга от себе си сред страниците си, в излетия екстаз по свободата, по белотатата, по истината, по вечното и несломимото. Блага Димитрова е написала обяснение в любов към всичко стойностно и смислено в живота, за което си струва той да бъде загубен. Да, тук-таме в повече ми идваха протягащите се около основното действие

Всекиму лавина според темперамента: http://knigolandia.info/book-review/l...Аз не мога да напиша нищо за Лавина, което вече не сте чували. Още повече тази книга съдържа възторга от себе си сред страниците си, в излетия екстаз по свободата, по белотатата, по истината, по вечното и несломимото. Блага Димитрова е написала обяснение в любов към всичко стойностно и смислено в живота, за което си струва той да бъде загубен. Да, тук-таме в повече ми идваха протягащите се около основното действие

първите стотина страници почти ме отказаха. стилът на книгата е адски накъсан и задъхан - изреченията са средно от по четири думи, а главите - от по страница и половина. мисълта ми се спъваше и ми беше изнервящо да я чета. лека-полека свикнах, пък и самото действие стана по-увлекателно към средата. като я свърших, си помислих, че макар проблемите да са ми далечни, всъщност е написана доста интересно, затова и получава малко пресилените четири звездички

Една от книгите, към които се връщам редовно - нещо като проверка на идентичността. Една от най-подчертаните книги. Отбелязвала съм и пак отбелязвам това, което и без това няма да забравя. И да, въпреки, че лятото е аксиома, в снега наистина има магия.

Белите върхове навяват спомени за истински изживян живот и за смърт. Ама не от онази смърт, за която мъртвите съжаляват и от която се опитват да избягат, пробивайки с пръсти бялата и обвивка. Върховете носят далечното мълчаливо ехо на груповата смърт - единна и многолика. На групата поела пътя си към последния и най-славен връх на живота. Листите на тази книга парят лицето ти като сняг, натрупал три метра над тебе гибел и самопознание. И тук героите на Блага Димитрова пътуват към себе си ...

Tрудно е сама да се откажа от образите. Трябва времето да ме засее, да ме подслони под облаците, да ме прелети, подобно птича сянка, замърсила езерото. Миг спокойствие и предизвестие преди лавината на мислите да ме завърти в бясната центрофуга на спомена от една книга-живот и една книга-смърт. Тялото ми като птичка. Хвърковато, леко и превило се под напора на меланхолията. Във главата ми пак крача бодро в планината. След дружината. Броя на ум една, две, три. Само няколко стъпки още нагоре. Аз

0 Comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.